شعبه موقتی وقایع الاتفاقیه زبلستان

تا وقتی ووردپرس فیلتره اینجا هستیم

شعبه موقتی وقایع الاتفاقیه زبلستان

تا وقتی ووردپرس فیلتره اینجا هستیم

ارتباط بین بینی وعروس شدن...

ما نفهمیدیم چه ارتباطی بین این دو  مساله هست هرکی فهمیده یا دیده من دماغمو عمل کردم میگه داری عروس میشی؟؟میخوای عروس شی؟؟؟اخه بابام جان چه ربطی داره ؟؟؟!!!..مگه خودم ادم نیستم مگه خودم قیافه خودم برام مهم نیست فمگه نمیخوام خودمو ببینم؟؟!!!!

رفتم مرکز تحقیقات بعد از چندبار رفت وامد بالاخره استاد محترمه رو پیدا کردم ،بعد از 3 هفته و دراصل بعد از 2 هفته که من بینیمو عمل کردم منو دیده ،اولش خندیده میگه ،خانوم دکرت دماغ نو مبارک..بعد گفت :میخوای عروس شی؟؟من :نه...

خانوم دکتر: پس وقتی پفش خوابید میخوای عروس شی؟؟؟

من: نه به خدا...اخه چرا...؟؟؟!!!

 

کلی حرصم گرفت اخه یه جشنواره بین المللی در راه است ومن راحت می تونستم خودمو برسونم وکاری که انجام دادمو جمع وجور کنم وبفرستم ولی دیر بهم خبر دادن وقتی بهم گفت که وقت فرستادن abstract تموم شده بود، گفتن سریع بنویس که زیر سبیلی ردش میکنیم ولی یهو بحث عملم پیش اومد و4 ،5 روز طول کشید وگفتن دیگه نمیشه..خیلی میخواستم برم ،اخه همایش بین المللی بود ،یه کمی بهم امید میداد ،یه نقطه روشن بعد از مدتی...

نظرات 16 + ارسال نظر
ربولی حسن کور چهارشنبه 18 اسفند 1389 ساعت 16:22 http://www.rezasr2.blogsky.com

سلام
خوب بالاخره نگفتی کی قراره عروس بشی؟!!

هروقت یه دیوانه ای یه چیز خورد تو سرش ویا از زندگیش سیر شد و از من خوشش اومد وبعد هم پشیمون نشد....
هروقت اقامون سوار بر یک خر سفید اومد...

سعید چهارشنبه 18 اسفند 1389 ساعت 16:56 http://wind-dancer.blogfa.com

پس مبارکه
هم عروس شدنت هم عمل بینیت:دی
سلام یادم رفت.
مهندسم باباته، اینجا چرا نظر خصوصی نداره
من که میگم همینجا بنویس، خوبه:دی
شرح کامل نقل و انتقالات وبلاگی رو واستون میفرستم لینکشو، الان یادم نیس کجا بود.
اگه دیر شد عصبانی نشی، چون زیاد فرصت ندارم.
موفق باشین
مبارک باشه دماغ:دی

عروس شدن کجا بود مهندس...
نظرتونو بردشتم..البته چیزی نبود دوستان هم استفاده میکردن...
شما از دست من عصبانی نشید که اینقدر مزاحمتون میشم واذیتتون میکنم....
ووردپرس بهتره اخه میشه برای نظر هم نظر داد وبعد جواب داد ،اون مدل رو ترجیح میدم...

من(رها)! چهارشنبه 18 اسفند 1389 ساعت 17:30 http://nemidoooonaam.blogfa.com/

شرح عملتو خوندم!!!
الان راضی هستی از فرمش؟
برات سخت نبود یه شهر دیگه؟
منم یه بینی دارم خیلی دوس می دارم عملش کنم!!! از نظر خمخ کار بی موردیه
ولی خب تا حالا دکتری که بشه بهش اعتماد کرد پیدا نکردم!!!

اره الان که راضیم از عمل....سخت که بود ولی خوب من مشتاق تر از این حرفا بودم...
اره سخته..منم یه دکتر رفتم گفت مریضا میان میگن فقط میخوایم عمل کنیم هرچی بشه ولی من نه واقعا میخواستم خوب بشه...

masoud چهارشنبه 18 اسفند 1389 ساعت 17:37 http://azad0631.iranblog.com

124691357822120490420442ÓáÇã ÏæÓÊ ãä æÈáǐ Îíáí ÞÔäí ÏÇÑí.ÇãÇ ÍíÝ ˜å ÈÏæä ÊÈáíÛÇÊå æÈáǐå ÈÏæä ÊÈáíÛ íÚäí ÈÏæäå ÔÊ æÇäå ãÇáí.íå ÓÑ Èå æÈáǐ ãä ÈÒä æ ÏÑÇãÏ ãÇÏÇã ÇáÚãÑ ÏÇÔÊå ÈÇÔ .ÇÒ ÇÑÔíæ ãæÖæÚí ÏÑÇãÏ ÒÇíí Ñæ ÇäÊÎÇÈ ˜ä æ Êæ ÊÈáíÛÇÊ ËÈÊ äÇã ˜ä .ãÇåÇäå ÍÏÇÞá400åÒÇÑÊæãä ÊÖãíäí.
ÑÇÓÊí ãÇ ãíÊæäíã ÈÇ åã ÊÈÇÏá áíä˜ ˜äíã.
ÇÑ ÇæãÏí ÍÊãÇ Ñæ ÊáíÛÇÊ Çá˜í ˜áí˜ ˜ä.ÈÇí

پزشک بارونی چهارشنبه 18 اسفند 1389 ساعت 18:34 http://drbaroooni.persianblog.ir

مگه نمی خوای عروس شی؟؟؟؟؟؟؟
من ساده رو بگو فک کردم الان یه شیرینی درس حسابی افتادیم

نه بابا عروسی کجا بود..هستیم در خدمتتون...

مهندس السلطنه چهارشنبه 18 اسفند 1389 ساعت 18:47 http://zerodegree.ir

بیخیال حرف ملت...
ببین دل خودت چی میخواد، همونکارو بکن...
یاحق

اره حالا هم همینکارو کردم....گفتم هرچی شد شد یعنی خودمو راضی کنه هر چی میخوان بگن بگن....

آنی چهارشنبه 18 اسفند 1389 ساعت 21:02

سلام
منم می خوام بینیمو عمل کنم فکر کنم بعدش عروس بشم البته استعاره از زیبا شدن
اما همسر اجازه نمیده
میگه خوبه

بابا انی خانوم نمیخواد وقتی اقای دکتر میگن خوبه یعنی خوبه..بابا همسر ادم که اینجوری ادمو تایید کنه یعنی همه چی درست....بی خیال خوشگلی زشتی...البته شما که خوشگل وزیبا هستید...

سید پنج‌شنبه 19 اسفند 1389 ساعت 20:38 http://iran3yed.blogsky.com

اینهمه قصه تعریف کردی آخرش نگفتی خرجش چقد بود ! آدرس مطبم که ندادی !
تجربه ثابت کرده دخترایی که دماغشون و عمل کردن بختشون باز میشه همزمان و زودی شوهر میکنن ! باور کن

جدا ثابت شده است..اخه دوست من سه سال عمل کرده ولی خبری نیست......
مایشم شد نزدیک 3 تومن....دقیق 2 و600

مسعود جمعه 20 اسفند 1389 ساعت 20:31 http://www.azad0631.iranblog.com

salam doost man veblag kheyli ghashangi dari.ama heyf tablighat nadare veblag bedoon tablighat yani bedoon poshtvane mali.
ye sar be veblag man bezan va daramad madam olomr dashte bash mahane 400 hezar tooman.tazmini.
agar doost dashtimano ba asm (sms bahal va sare kari) link kon.bya bem khabar bede belinkamet.
rasty agar omadi ye kilik alaki roo tablighat bezan.babat komak be man.

مسعود جمعه 20 اسفند 1389 ساعت 20:32 http://www.azad0631.iranblog.com

salam veblage ghashangi dari.manam taze up kardam.
agar khasty manoo ba onvane klik nakooni nesf omret be fanast link kon va behem khabar bede.rasty nazaret raje be tablighat to veblaget chye daramadesh khobe ha.
rasty agar omadi roo tablighat kenare veblagam alaki klik kon.
mamnon.

[ بدون نام ] شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 09:10

سلام
مرسی
وای چه حرف قشنگی !!!! منم دماغمو عمل کردم یعنی منم میخوام شووور کنم؟؟
بیخیال تا بیای دیگران رو حالیشون کنی خودتم قاطی کردی پس بهتره فقط به حرفشون خندید

زیاد سخت نگیر مثلا جشنواره هم میرفتی چه اتفاقی میافتاد؟؟؟

مرسی

منم دقیقا میخندم ،برام مهم نیست....

جشنواره خیلی امتیاز داشت....

گلاله شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 09:12

سلام
مرسی
وای چه حرف قشنگی !!!! منم دماغمو عمل کردم یعنی منم میخوام شووور کنم؟؟
بیخیال تا بیای دیگران رو حالیشون کنی خودتم قاطی کردی پس بهتره فقط به حرفشون خندید

زیاد سخت نگیر مثلا جشنواره هم میرفتی چه اتفاقی میافتاد؟؟؟

مرسی

Pedram3000 شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 10:12 http://pedram3000.com

حالا دوماد بدبخت کی هست ؟

دیگه این طبیعی شده هر کی هر کاری می کنه میگند اه می خوای ازدواج کنی !

هنوز هیشکی از زندگیش سیر نشده....چه معضلی شده این ازدواج....

مهرداد یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 20:55 http://liveforlove.blogfa.com/

حالا ایشالا عروس شدی ما هم دعوتیم؟

حالا بذار یکی پیدا شه تا برسیم به دعوت...
چقدر من پررو هستماا...

فرهاد دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 00:11 http://northeasternsky.wordpress.com

خب این یه ذهنیتی که وجود داره
نمونه اش رو هم که خودت دیدی!
همون عروس و خواهر شوهر!
ولی حالا حساس نباش.این حرف ها و دیدگاه ها موقتیه.مهم حسیه که خودت پیدا کردی.

نه من که نه ناراحت شدم نه حساس..برام جالب بود....خودم با وجودی که همه میگفتن بینیت مشکلی نداره ولی خودم میخواستم برم وواقعا احساس میکنم اعتماد به نفسم بیشتر شده ،حتی الان که خیلی هنوز خوب نیست وپف داره...

pesare barani یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 18:59

vali man ye ertebati hes mikonam....vaghti mifahmi ke aroos shi.man ke tajrobe nadashtam vali ziyad shenidam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد