شعبه موقتی وقایع الاتفاقیه زبلستان

تا وقتی ووردپرس فیلتره اینجا هستیم

شعبه موقتی وقایع الاتفاقیه زبلستان

تا وقتی ووردپرس فیلتره اینجا هستیم

کن یو اسپیک اینگیلیشت چطوره؟؟!!

واما اندر حکایت کارهای کمی تا قسمتی حاشیه ای وخدایی نکرده تحقیقاتی ما...


1- دریکی از همین جلسات گروهی یکی از پسرا یه چیز باحال تعریف کرد که بدین شرح است: سرکلاس استاد برگشت گفت بچه ها اگه خواستید برای جلسه بعد مطلب دربیارید وسرچ کنید برید گوگل( با توجه به علامت ساکن روی گ دومی )  ، بعد از خنده های زیر زیرکی بچه ها یکی از بچه ها گفته نمیشه بریم سایت یَــهو (یاهو   یا yahoo) سرچ کنیم؟؟؟

استادبا عصبانیت از کلاس بیرونش کرده .

بعدکلاس پسره رفته معذرت خواهی وبا اه وناله گفته: استاد جدا من تاقبلش فک میکردم یهو هست نه یاهو ، وقتی گفتم بچه ها بهم گفتن اشتباه کردی....استادم باور کرده و اقا اینا یک جوری استاده رو اُس کرده بودن که بیا وببین....


2- این اتفاق صوتی ، تصویریه.... یکی از پسرا داشت یه مقاله ای روی از تو کامپیوتر میخوند و سرچ میکرد وکاملا توی خودش بود و صدایی  شبیه صدای بابا اتی (قهوه تلخ) همون صدایی که وقتی خواب بود یا تو خودش بود در میاورد ممممم از ایشان ساطع شد..من خندم گرفت یهو گفتم چرا صدا بابا اتی رو درمیارید ؟؟ وقتی به خودش اومد کلی خندیدیم...


3- پروپوزال رو نوشتیم وقرار بود یه اصلاح نهایی کنیم، سراینکه کی اسمش اول باشه من ویکی از پسرا کل کل می کردیم و اون اسمشو اول نوشته بود وتا یه چیزی میشد ومیخواستم زیر کار دربرم، میگفتم هرکی اسمش اوله...راستم میگفت طرح مال اون بود...من نسبتا پروپوزال رو اماده کردم و اسم خودمو نوشته بودم اول و تو پرانتز نوشته بودم یو هـا هــا هـــا....ساعت 7،8 شب بود و همه خسته، اقای دکتر که با خستگی وبی حوصلگی تمام فلش منو زد وفایل رو باز کرد یهو اینو دید ،ترکید از خنده اونم خنده بلند وباخنده گفت: دیوانه....(من برای خودم نوشته بودم میخواستم پاک کنم ولی یادم رفت)..


4-قرار بود برای نویسنده یه مقاله خارجی یه نامه و درخواست بنویسیم ودرباره مقاله وکاری که کردن بپرسیم وکمک بگیریم ، همه نامه های مربوط به کارو من نوشتم البته فارسی...اینم گفتن تو بنویس. منم که کلا کن یو اسپیک اینگیلیشم خیلی فول و اوکی هست گفتم نمی تونم.گفتن : بنویس دیگه...اصلا فارسی بنویس...گفتم اره پایینشم می نویسم متن پیام رو بزنید تو google translate ترجمه کنید و جواب بدید....

نظرات 7 + ارسال نظر
پدرام جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 03:23 http://pedram3000.com

عجب ناووو کن یو اسپیک پرشین اور انگلیش ؟

فرهاد جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 12:40 http://oou.blogfa.com

بیشتر از بقیه اولی و سومی خیلی باحال بود! کلی خندیدم
کلا این اصطلاحات استادا گاهی خیلی سوژه میشه
استادمون به آزمون تستی میگفت تیستی و رستوران رو ریستوران تلفظ میکرد.(شبیه تلفظ restore )

ربولی حسن کور جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 17:08 http://www.rezasr2.blogsky.com

سلام
۱.از یه استاد واقعااااا بعیده
۲.چون این سریالو ندیدم چیزی نمیتونم بگم
۳.یوهاهاها!!!!!!
۴.خوب خودتون با گوگل ترانسلیت ترجمه میکردین و میفرستادین

نانی نار یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 22:20 http://ran-haskik.persianblog.ir/

خدا قوت خانم دکتر من که دیگه نفسای اخرمه

خدا نکنه...چرا؟؟؟!!!

باران جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 18:51 http://nurse90.pesianblog.ir

سلام
به منم سر بزن

چـــــــــــــــــــــشم...

آفرینش جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 20:25 http://avaze-ghoghnoo.blogfa.com


موفق باشید !

استاد زیاد داریم که اصلا تو باغ نباشه . مثلا یه استاد داشتیم به تلفظ on میگفت اُن !:D

ان گفتن که چیزی نیست...اخه استادی که سنش بالاست وخودش زبان خونده اکثرا بد تلفظ میکنن ولی بعضی چیزا دیگه نوبره...

هاD سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 19:29 http://gereh-koor-2.blogsky.com

۱ - استادتون دکتر تجربی نیست احیاناْ؟ :D
3 - بعد از دیوانه که سه نقطه گذاشتی چی بوده ؟ استاد فحش خواهرمادر داده ؟ :))
4- من یه سایت فارسی می‌شناسم. معرفی کنم ؟!! ارولوژی و این چیزهاس موضوع مقاله ؟ اگر سوال داشتین از خودم بپرسین . یه پا دکتر تجربی‌ام :))

1. از این استادای گیج زیادن...من موندم چه جوری تا اینجا رسیدن...
3. نه دیگه جرئت چیزی بیش از این نداره...
4. نمیخواد..شما یکی باید بیاد اطلاعاتتو ازت بگیره ومختو فرمت کنه..به دردت نمیخوره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد