شعبه موقتی وقایع الاتفاقیه زبلستان

تا وقتی ووردپرس فیلتره اینجا هستیم

شعبه موقتی وقایع الاتفاقیه زبلستان

تا وقتی ووردپرس فیلتره اینجا هستیم

درخواست مرخصی استعلاجی

سلام

خوبید؟؟؟..بروبچس عزیز ودوستان بسیار محترم حال واحوال چه طوره...؟؟؟

این مدت خیلی سرم شلوغ بود والبته هست وبنده را بابت بی معرفتیم مبنی بر سرنزدن بهتون ببخشید خودم کلی دلم تنگ شده برای وبگردی ولی چه کنم وقت نبید والبته منم اگه بیام بشینم ویه وبلاگ برم چندین ساعت نشستم پای اینترنت ومتوجه زمان وساعت نمیشم...

راستش تا اخر اردیبهشت خیلی اوضاع به هم ریخته است ،3 تا امتحان بسیار دشوار دارم که امروز تاریخ دوتاش بعد از جلسه اساتید تعیین شد ولی یکیش مونده وبدبختم اگه بیفته وسط اینا یعنی اوضاع خیته....تازه کار مرکز هم باید مقالشو تحویل بدم یعنی بفرستم وقرار بود توی عید تمومش کنم وببرم ولی هنوز یه کوچولوشو نوشتم وتا اونجایی که امکان داره سعی میکنم اون ورا افتابیم نشه ،اخه فکر میکردم توی عید میتونم تموم کنم کلی کلاس گذاشتم وقُمپُز بیخودی اومدم نمی دونستم اینقدر سخته جمع وجور کردنش البته خداییش توی عید زیادی ول چرخیدم...

از حال روحیه مان هم بگوییم بد نیستیم ولی خوبم نیستم یعنی کلا میگم بی خیال ،این نیز بگذرد،بی خیال اینده وفکر بهش ما تلاشمون رو می کنیم وغصه نمی خوریم هر چی پیش اومد خوبه ونق نمی زنیم....البته این مدت دوستان زیادی باعث شدن یه کم امیدوارتر بشم  که اکثرا دوستان وبی بودن واز همشون تشکر میکنم...دارم سعی میکنم عادت کنم وقدرت طابق خویش را بالا ببریم تا از قاط زدن مجدد جلوگیری به عمل بیاید...

هی تصمیم میگیرم متحول شم ولی دوباره این موج دپرسی وناامیدی میاد ، تصمیم میگیرم حساس نباشم روی خیلی چیزا ،روی رفتار اطرافیان ، روی  اتفاقات ،روی برخوردا وخیلی چیزا ولی باز ....بی خیال

دعاکنید امتحانامو خوب بدم بر میگردم حتما..هــــــَــــ.....

راستی مهندس علی  وبلاگتون نمیاد نمی دونم چرا ولی صفحه رو نمیاره....

این جمله هم یهو جوشید:هر بار خسته شدن از زندگی اهداف ادمو بلند تر میکنه و سعی میکنی به هدف واتفاق محکم تری دل ببندی...

 تصمیم گرفتم با کارام مشغول کنم خودمو که کمتر وقت فکر کردن بی خود داشته باشم..با کارای روتین خودمو سرگرم کنم...

نظرات 8 + ارسال نظر
ربولی حسن کور شنبه 20 فروردین 1390 ساعت 18:51 http://www.rezasr2.blogsky.com

سلام
پس بپر برگه مرخصیتو بیار تا تائیدش کنم

SNIPeR شنبه 20 فروردین 1390 ساعت 21:15 http://www.esnayper.blogsky.com/

موفق باشین ...

فرهاد یکشنبه 21 فروردین 1390 ساعت 22:49 http://northeasternsky.wordpress.com

اینکه فکر کنی عقب هستی و اینا واسه هممون پیش میاد.
می فهمم حستو. اینکه برنامه میذاری جبران کنی، ولی همش این عقب بودن و نگران آینده بودن خودشُ بزرگتر نشون میده از حرکت و آغاز نویی که پیدا می کنی. و همین سرخورده ت می کنه.
اگه کم بیاری، چند ماه دیگه می بینی نه تنها از اون برنامه های بلند مدتت دورتر شدی که حتی از اهداف میان مدتت هم باز موندی.
ولی باید واقع بین باشیم. چاره ای جز تلاش نداریم. باید به خودمون قوت قلب بدیم که به مرور اوضاع بهتر میشه.واقعا هم همینطور میشه. به شرطی که حرکتمون پایدار باشه.
برای جبران یه شبه نمیشه کُن فیکون کرد!
مسیر یکم طولانیه.
بهترین فرمول: آهسته و پیوسته؛ ایستادگی و به پیش رفتن.

نانی نار یکشنبه 21 فروردین 1390 ساعت 23:40 http://ran-haskik.persianblog.ir/

به گمانم ما نیز نابودیم

دکتر تازه وارد دوشنبه 22 فروردین 1390 ساعت 20:17 http://pezeshkemovafagh.persianblog.ir/

سلام زبل خان!خوش اومدی به وبم...
رمزو میفرستم به ایمیلت!

دکتر تازه وارد دوشنبه 22 فروردین 1390 ساعت 20:20

نمیدونستم تایید گذاشتی!!!
رمزم اینه: gi
آخه با کورس گوارش شروع کردیم!

پویا سه‌شنبه 23 فروردین 1390 ساعت 20:57 http://bihali.blogfa.com/

سلام دوست جونی ...خوبی؟ سال نو مبارک
پیشم بیا بوس

مهندس السلطنه جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 14:35 http://zerodegree.ir

سلام
خوبین؟! ایشالا امتحاناتون خوب میشه، نمره های بالا، مثل همیشه.
وبلاگم نمیدونم چش شده؟! منهدم شده. دنبال تدابیر جدیدی هستم، در اولین فرصت راه اندازی میشه، ممنون که به فکرم بودین و سر زدین و من شرمنده شدم.
ممنون.

یاحق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد